Un dels punts destacats de la reunió ha estat la connexió entre Espanya i França a través del TGV, on s’ha acordat prendre diverses mesures, entre les quals es troba la creació d’una plataforma de suport formada per les administracions i els actors econòmics i socials de les regions implicades. A més, s’ha decidit demanar una reunió amb el primer ministre francès, Dominique Villepin, per confirmar els compromisos presos sobre el TGV a Barcelona l’octubre del 2005, i una trobada conjunta amb el comissari europeu responsable de transports.
En l’àmbit cultural, s’ha aprovat el projecte de desenvolupament del Portal Cultural i s’ha validat la promoció d’una ruta virtual d’art contemporani de l’Euroregió.
Respecte a la decisió d’Aragó de suspendre temporalment la seva participació a l’Euroregió, els presidents han lamentat l’acció, però han constatat que es continuen desenvolupant tots els projectes i iniciatives en marxa.
Els representants de les quatre regions, han decidit organitzar una trobada conjunta el primer semestre del 2007 i han validat que el primer Congrés de l’Euroregió tracti sobre la recerca, la innovació i la cultura.